Wirtualny spacer w salonach piękności. Sięgnij po rzetelną pomoc profesjonalistów w tym zakresie.
Wirtualne spacery, które rozpowszechniły się wraz z usługą Google Street View, zyskują w ostatnim okresie na popularności, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa bądź nieruchomości, która jest istotna w naszym biznesie. Jest to ciekawa prezentacja, którą opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Sporo podmiotów nie do końca jednakże wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak się go wykonuje, a także co daje jego publikacja w wizytówce GMF.
Jak wygląda wirtualny spacer VR?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą fotografie, które układają się w realistyczne odwzorowanie naszego biura. Możemy w nim rozglądać się po pomieszczeniach i przechodzić do sąsiednich punktów budynku, w którym zdalnie przebywamy. Zatem wirtualny spacer to po prostu możliwość zwiedzenia wnętrza nieruchomości i swobodnego poruszanie się w jej granicach. Wirtualne spacery publikuje się np. obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany internautom, którzy przeglądają Google Maps w poszukiwaniu usług w danej okolicy. Spacer 3D w wizytówce Google Moja Firma ma formę fotografii, a po kliknięciu tego elementu zostajemy skierowani do dedykowanej witryny, gdzie zaczynamy wycieczkę po danej nieruchomości. Spacer jest wgrywany na serwery Google, zatem nie musimy martwić się o jego utrzymanie ani dodatkowe koszta. Możemy go jednak prezentować klientom na naszej stronie www.
Które branże zyskają na udostępnieniu wirtualnego spaceru Google Maps?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku względów. Najważniejszy z nich to stworzenie wizerunku rzetelnej firmy oraz jak najlepsze zaprezentowanie się przed klientami. To spowoduje, iż znacznie chętniej będą wybierali nas z ofert konkurencyjnych marek, jak również obdarzą nas większym zaufaniem. Jeśli na naszej stronie internetowej i w wizytówce Google umieścimy wirtualny spacer i materiały graficzne wysokiej jakości, wyszukiwarka Google sama oceni nas wyżej i będzie promować nas bardziej od konkurencyjnych firm nie posiadających spacery 360 stopni. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest także niezwykle proste. Na rynku funkcjonuje wielu doświadczonych fotografów, którzy dość szybko i – co równie najistotniejsze – w przystępnej cenie stworzą taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer w Google Moja Firma jest ważnym narzędziem w wielu branżach. Bezspornie będzie to sektor turystyczno-hotelarski, w której nierzadko chcemy pochwalić się najlepszymi pokojami do wynajęcia. Można również zaprezentować tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie prowadzimy działalność, np. salon piękności bądź lokal gastronomiczny. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać też wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, aby przekonać ich do złożenia dokumentów do naszej firmy.
Nasze dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]