Przed właścicielami firm, którzy jadą na targi czy też zamierzają poprowadzić promocję, nieraz stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, żeby od czasu do czasu z niego korzystali i tą drogą rozwinęli przywiązanie do marki. Gadżetem tego typu jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z nadrukiem – warianty
Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko zauważymy, iż pod hasłem “torba” ukrywa się wiele artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i chyba najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logotypu czy nazwy akcji na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze bardzo dobrze wygląda, a zarazem jest wystarczająco wytrzymały, żeby długo zachować się na materiale. Inną zaletą tych toreb jest ich cena. W zależności od nakładu zamówienia oraz rodzaju torby, koszt na ogół rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy wykonuje się też na torbach na laptopa lub torbach konferencyjnych i termoizolacyjnych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt produktów tego rodzaju i nadruku na nich jest już zdecydowanie wyższy – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie warto zamówić torby z logo?
Agencje organizujące akcje promocyjne zwykle zamawiają kilka rodzajów gadżetów. Powinny zatem nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Jednocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na parasolach, ręcznikach czy innych praktycznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy i smycze, które zawsze cieszą się zainteresowaniem klientów.